Oh Jeah!

Azok A Pasik

Pasikról mindent - szigorúan csak nőknek

Tetszik? Klikk a Like-ra

2010.08.22. 22:46 A_Pasi

Az egyik sikersztori

Februárban megismerkedtem két tündéri nővel, legyen a nevük Jenny és Nora. Mind két nő a 30-as éveiben járt és keményen dolgozott. Pasi nuku, csak a meló. Mindektten nagyon vágytak egy pasira, de úgy tűnt Nora többet tesz a dolgokért: esténként ezerrel kereste a tökéletes herceget a Facebookon. Néha rátalált egyre, de sose tartott tovább egy hónapnál.

Ez a pasi, túl csíra, ennek nincs haja, ez nem doglozik. Milyen képek vannak fent? Áá ennek motorja van. Fú ez csak a Fiatot vezet? Ki ez a csaj itt mellette? Á csaja van, nem jó... következő.

Így hullanak ki a hercegek szépen sorban. Ez azért nem jó, az azért nem jó.

Egyszer azoban volt szerencsém megtapasztalni, ahogy Nora rátalált az "igazira" már vagy három éjszakát átcsevegett a sráccal, mindenben tök jól egyetértettek, nagyon jól érezték magukat egymás virtuális társaságában. 3 nap után áttértek az sms-ezésre és még akkor is minden tökéletesen alakult. Nora annyira beizgult a pasira, hogy nem bírt magával és felhívta. 1-es számú hiba? ...majd kiderül. A csaj lerohanta a pasit... legalábbis nekem így tűnt.

Még csak pár napja hallott először a pasiról és csak írásos formában, de Nora már az összeköltözésüket tervezgette. 

Akkor ő majd felmond az állásában, és ideköltözik és akkor itt fog állást keresni és akkor a szobámban fogunk együtt lakni és...

Azt hittem rosszul hallok. Pedig teljesen komolyan gondolta! Pár nap átcsevegett éjszaka után után már az összeköltözésükről beszélt, pedig a sráccal még nem is találkozott. Én ezt nem is értettem, de neki ez teljesen normális volt.

Mivel a telefonbeszélgetések is nagyon jól alakultak, azért "elkerülhetetlen" volt, hogy találkozzanak.

Ez a pasi annyira cuki, annyira jól néz ki, és olyan jókat beszélünk. Szerdán lesz a nagy nap, átjön!

...de a pasi nem jött! Nem jött, sőt a Facebook-ot is elkerülte, az SMS-ekre meg nem válaszolt. Nora csak üldözte, csak üldözte és nagy nehezen - kis erőszakkal - kicsikarta a találkozást.

 

A srác átjött és lett - háta nem is jó, de - egy kis közös(üléses) estéjük. A pasi viszont utána soha nem jelentkezett. 

Na ez is csak egy hülye f*szjankó. Azt se tudja, hogy kell egy nővel bánni. Különben is túl jó vagyok az ilyennek, nem érdemel meg.

 

...és ezért írt neki egy olyan sms-t, amit a fiúk nem igazán szoktak megköszönni. Én megköszöntem volna :) ..de ez egy másik sztori.

A srác elmenekült... és fogadni merek, hogy a nők többsége nem érti, hogy miért és hova?

Mivel szemtanuja voltam az egész 1-2 hetes kalandnak, olyat láttam, amit már előtte sokoszor, és tudom miért menekült el a pali és hogy hova.

Sok nőben felfedezem ezt az "úthenger" stílust / technikát. Olyan gyorsan és olyan erővel práselik szét a pasikat, hogy a pasiból csak egy szalvéta marad, azt is utána elfújja a szél. A pasi nem akar együtt lenni egy gyorsvonattal. A mai pasik erre nincsenek felkészülve. Ők eddig csak játékvasútokkal játszottak, erre jön Miss tonnda donna és el kell irányítaniuk egy több ezer tonnás gőzmozdonyt. Egyszerűen nincsenek felnőve a feladathoz. A masiniszta elsétál..

Amikor egyik este elmondtam Norának a véleményem, nagyon nem értett velem egyet. Nem is tetszett neki a véleményem, mert megmondtam neki, hogy lerohanta a pasit és úgy viselkedett mint egy úthenger.

Természetesen Nora tovább nyomult a pasinál. Ki tudott sajtolni a srácból még egy éjszakát... de csak erőszakkal, és több "alázó sms-sel". Az sms-ek lényege ez volt:

Mi van? Nyuszi vagy?

 ..hát erre nem mondhatta a sárc, hogy "Igen", ezért beadta a derekát. Szerintem lehet hogy kicsit megbánta. Nora és a srác azóta se nagyon találkoztak, Nora kiábrándult belőle, a pasi meg szerintem fellélegzett!

Nem csodálom, hogy ez lett a vége. Nora szemében a srác elvesztette minden vonzalmát, amikor megsemmisülve nyuszivá változott. Kialudt a tűz, Nora keresni kezdte a következő áldozatát a Facebook-on. Én meg csak mosolyogtam, mert várható volt ez a drámai vég.

Arra gondoltam, hogy ha ez a lány nem változtat a módszerein és a technikán, akkor nagyon sok ideig fog tartani, amíg normálsi pasit talál. Ágyúval lőtt verébre, és a verebet úgy el találta, hogy az szétloccsant. Hogyan lehet párkapcsolatban együtt élni, ha már ez elején rosszak az alapok?

Én azt a tanácsot adtam Nora-nak, hogy vegyen egy kicsit vissza, mert nem tűnik fel neki, hogy 1000-rel rohanja le a pasikat. Adja meg a lehetőséget a pasinak, hogy bizonyítson, hogy nyisson, hogy pasi legyen, hogy hagyja magát elcsábítani és VÁRJON a megfelelő alkalomra, ne rohanjon elébe a dolgokat.

A nők annyira hozzá vannak szokva már az irányításhoz, hogy mindent kontroll alá akarnak venni. A pasit is... de ez azért mégse oyan könnyű. Átmenetileg, úgy tűnik soxor megy nekik...de csak látszólag!

Mivel a nők nem pasiból vannak és nem tudnak pasi fejjel gondolkodni, ezért könnyedén ki tudnak szaladni a szálak a kezükből. Nagyon könnyen. Ilyenkor történik meg az, hogy a pasi lelép egy 20 évessel, vagy válás lesz, vagy az ősz haját feketére festeti és vesz egy kabriót stb. a csaj meg nem érti, hogy miért.

Megkattannak! Miért? Mert a nők szépen agyonirányítják az életüket és egyszer a pasiknak elegük lesz belőle. (Az egy más dolog, hogy pasik hagyják magukat irányítani)

Ha a nő jobban figyelt volna, akkor már észre vehette volna az előjeleket...

Nori azóta megismerkedett egy pasival, egy olyannal, akire a Facebook adatlapja után látni se akart... de a pasi meg igen! Ezért randira hívta...és szép lassan meghódította Nora szívét. A mai napig együtt vannak, aminek én szívből örülök. Elárulom, hogy nem csak apasin múlt, Nora nagyon sokat változott. 

..és hogy nekem ehhez mi közöm?

Nekem csak annyit mondott, hogy sokat köszönhet annak az estének, amikor a véleményemet elmondtam...

Ezen ne múljon :) ha kívnácsi vagy a véleményemre, írj! :) Hátha neked is tudok segíteni.

El fogom mesélni Jenny sztoriját is, véletlenül neki is tudtam segíteni. 

13 komment

Címkék: és nők ismerkedés csajok pasik csajszik pasizás bepasizás


A bejegyzés trackback címe:

https://apasik.blog.hu/api/trackback/id/tr842239947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrowka 2010.08.23. 18:13:26

" Regen a ferfiaknak meg kellett olnie a sarkanyt, h elvehesse a szuzet. Ma mar nincsenek szuzek, es a sarkanyt kell elvenni..."

Sparrowka 2010.08.23. 18:28:38

"Mivel a nők nem pasiból vannak, ezért könnyedén el tudják szúrni az irányítást. Nagyon konnyen. " Hmmm. Tenyleg?!
A munkamban egyedul vagyok csaj, pasikat iranyitok minden nap, es szukseguk van ra...tobbszor tapasztaltam, h elveszitik a fonalat, ha nem figyelek kicsit, hibaznak.
Mondjuk parkapcsolatom az nincs... arrol nem tudok "beszamolni"...
30-as eveiben jaro no :D

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2010.08.24. 01:52:57

@Sparrowka: pont erre gondoltam: teljesen más egy pasit irányítani a munkában, mint a párkapcsolatban. A párkapcsolattal is van munka...

...de ott sokkal nagyobbnak kell lennie a szeretetnek, mint a munkában. Ha szeretsz valakit, akkor azért többet teszel, mint mondjuk a munkatársadért, és ez sztem rendjén is van.

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2010.08.24. 01:55:10

@Sparrowka: ...igen, ha nincs szűz, jó a sárlkány is :) ...edd meg ami maradt :)

mariann49 2010.08.24. 22:44:33

Nekem azt mondták a korodbeli fiúk-férfiak,hogy szeretik,ha a lány kezdeményez.
Akkor mégsem?

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2010.08.24. 22:47:36

@mariann49: Persze, hogy azt mondták! Mert az a kényelmesebb!

De gondolom te meg azt szereted, ha a férfi kezdeményez, nem? :)

Én is szeretem ha elcsábítanak, vagy flörtölnek velem.

De ha a faszi csak akkor tudja megszerezni a nőt, ha a nő felszedi...az szomorú jövő elé nézhet..

Nikicuci 2010.08.25. 14:38:53

Kedves Viktor!

Nem vagyok elragadtatva ettol a sikersztoritol megmondom oszinten...

Nem lehet, hogy erosen hianyosak az informaciod Noraval kapcsolatban???? En jol ismerem Ot es a sztorijat is, de ennek meg a fele sem igy tortent.. :((

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2010.08.25. 21:55:10

@Nikicuci: ok, beszélni fogok Noraval, köszi :)

mariann49 2010.08.25. 22:05:18

Az az igazság,hogy a kérdésem hipotetikus volt,ugyanis én sose kezdeményeztem olyan módon,ahogy a londoni lányok teszik pl.,mármint,hogy a kiszemelt pasi kezébe nyomjak a telefonszámukat,és hogy simán leszólítjak az utcán a fiúkat.
Fiatal koromban az úgy volt,hogy kinéztuk,nézegettuk egymást,aztán reméltem,hogy majd odajon a fiu a diszkóban,vagy akárhol:)
Szerencsére manapság már nem érdekel a dolog,én már kipasiztam magam:)
Nem itélem el az ilyen lányokat,szó se róla,szerintem ez simán belefér,csak azt akartam mondani,hogy én nem csináltam,mert túl gyáva voltam:)

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2010.08.25. 23:34:15

@mariann49: :) sztem az az igazi, ha a pasi megy oda leszólítani a csajt...

Ms Nor 2010.08.26. 10:36:37

@mariann49: En miert nem latok soha ilyet.... :) Ha ferfi lennek, nekem visszataszito lenne, ha egy no a kezembe nyomna a telefonszamat. Biztosan van, akinek ez jon be, de en konzervativ vagyok :) Kezdemenyezzen a ferfi.

mariann49 2010.08.26. 19:37:00

cookie pie: itt pedig így megy:)
biztos van itt is olyan fiú,akinek nem tetszik ez,de egy telefonszám nem kotelez semmire,legfeljebb bedobja a kukába,ha nem érdekli.
De most oszintén,ha egy szexbombáról van szó,biztos sokan felhívják:)

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2010.08.26. 23:45:45

@mariann49: a csajok itt is átvették az irányító szerepet. Ha nem lép a pasi, majd lépek én... ez jó, ha ügyesen csinálja a csaj, de általában úthenger módjára teszik.

Lehet bután is számot odanyomni, meg ízlésesen is. Mindent ki kell egyszer próbálni :)
süti beállítások módosítása