Oh Jeah!

Azok A Pasik

Pasikról mindent - szigorúan csak nőknek

Tetszik? Klikk a Like-ra

2011.04.24. 01:11 A_Pasi

Az a hülye kurva...

"Az a hülye kurva elvette a pasimat" 

Aztán ott van az a hülye kurva is, aki hagyta h elvegyék tőle. Arra kezdek rájönni, hogy az élet "tökéletes rendben folyik". Mindenki megkapja a tetteiért a bűntetést, vagy a jutalmat. Egy pasi elvesztése az egyik nő kára, a másik öröme lehet. De lehet az egyik nő öröme és a másik kára. Attól függ, hogy jó pasi volt, vagy egy rakás szerencsétlenség.

Én voltam olyan "szerencsés" helyzetben, hogy legtöbbször én mondtam ki a végső szót a kapcsolat végén. Volt olyan, hogy azután mondtam ki, hogy "kikényszerítették" belőlem, meg olyan is, hogy megcsaltak. Ezek után, nem nehéz kimondani. De így utolag, tanultam a hibámból. 

Ha kidobnak, vagy megcsalnak, nem mutogathatsz másra. Egyszer egy csajjal jártam kb. 3 hetet. Nagymenő csajnak tartottam. Nagy dumás volt, sok kapcsolattal. Saját üzlete volt, saját kocsija én meg még csak főiskolára jártam és a szüleimmel laktam. Ez a csaj mondta nekem, hogy ha megcsalnak, akkor abban te is felelős vagy. Akkor nagyon is ágáltam ez ellen a kijelentés ellen. Ma már tudom, hogy igaza volt.

Akárhányszor megcsaltak, észre vehettem volna a jeleket. Apró jelek, amikből arra lehetett volna következtetnem, hogy baszki, itt valami nincs rendben. Ilyenek például:

  • sok vita köztünk
  • hosszú beszélgetések az ex-pasival
  • közös időtöltés az expasival (csak barátok vagyunk)

Ha ezekre jobban odafigyelek, akkor elkerülhettem volna, hogy felültessenek. De hát fiatal voltam még. Ma jobban figyelek a jelekre, de legfőképp magamra! Nem adok indokot, hogy a párom más karjaiban landoljon. Igyexem kielégíteni az igényeit és boldoggá tenni. Mi a garancia, hogy nem fog megcsalni? Nincs garancia! Én a lehető legjobb formámat igyexem adni. Ha neki az sem elég, akkor nem tudok mit tenni... és nem is akarok. Nem szeretek széllel szembe pisálni... mert párszor már megtettem és rohadtul lehugyáltam magam. Undorító érzés.

 

Amikor sorozatosan kellemetlen helyzetbe hoztamm magam a "kedves barátnőm" miatt (veszekedések a saját családommal, akikkel azelőtt minden rendben volt, elidegenedés a barátoktól, családi összejövetelek lemondása, mert fontosabb dolgom van (vele lenni) stb.) és a végén rájöttem, hogy egy hülye kurva :) Nem csak azért mert megcsalt. Hanem, mert egy hülye picsa volt, amit nem vettem észre...

No mind1. Ha jól tudom, azóta leszbikus lett :) Nem tudom, hogy büszke legyek magamra, hogy megkíméltem a férfi nemet, vagy h szégyeljem magam, amiatt hogy ilyen csalódást okoztam neki :) A sok hülyeségéből sokat tanultam... főleg magamról.

Ha pasid elhagy, egy hülye kurváért, akkor kár a gőzért. Lehet, hogy a pasi volt a fasz, lehet, hogy te, de egy szakításhoz két ember kell. Még akkor is, ha te nem azt akarod. Szakítás lett a vége, mert ő azt akarta! Azért akarta, mert oka volt rá. Ok nélkül nem szakítanak a pasik sem. MAx nem vallják be a valós indokot.

Kíváncsi vagy VALÓDI, ŐSZINTE, férfi agyában megforduló, utolsó csepp a pohárban típusú szakítási indokokra? Tessék:

  • nem bírom a nevetésed
  • ciki vagy a barátaim előtt
  • kicsi a melled
  • kilógott egy fekete szőrszál a mellbimbódból
  • túl szörös vagy
  • fekete nőre vágyom
  • nem engedted a seggbe kukit
  • nem nyeled le
  • sokat fogazol
  • stb.

Ha meg bírsz bírkozni az őszinteséggel és az ehhez hasonló, vagy még képtelenebb magyarázatokkal, akkor kérdezd meg őszintén, hogy miért hagyott el. Ígérd meg neki, hogy nem fogsz kiborulni (pedig ki fogsz) és nem fogsz haragudni rá, csak mondja el...

Good luck a feldolgozáshoz.

Ha sikerült túltenned magad rajta, akkor egyébként célszerű megvizsgálni, azt a "hibát", amit az a görény említett. Ha neki elég volt egy szakításhoz, akkor azért tényleg lehet abban valmi, amit mondott. Nem azt mondom, hogy feltétlenül adj neki igazat és azonnal változtass magadon! NEM! Csak vizsgáld meg, és gondolkozz el rajta, hogyan javíthatnál a témán valahogy.

A fentiek mindegyike kényes témákat érint. Egy férfinek nagyon nehéz ezeket felhozni és megmagyarázni, hogy mit szeretne és mit nem. Pláne finoman elmagyarázni nem szokott sikerülni nekik. UGYE? Valószínű neked is volt már kellemetlen beszélgetésed fiúval. De csak hálás lehetsz neki, mert őszintén elmondta, ha csak botladozva is és a hisztid ellenére.

Szóval, ha elment, menjen csak "ahhoz a hülye kurvához", szenvedjen vele ő. Neked pedig nem marad más hátra, mint kicsit magadba nézni és vizsgálódni kicsit, hogy legközelebb, ne te legyél az a "hülye kurva", akit otthagynak. Ha nem akarsz "hülye kurva lenni, akkor nem kell annak lenned. Lehet ezen szépen dolgozni és javulni. Sok hülye kurvát láttam már kikupálódni. Jelenleg harmonikus párkapcsolatban élnek és folyamatosan dolgoznak magukon. Találtak maguknak olyan "baleket" (nagyon rendes srácokat egyébként, őszintén mondom), akik elviselik  őket és segítik a lányokat a fejlődésben.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hülye csajok kurva pasik megcsalás


A bejegyzés trackback címe:

https://apasik.blog.hu/api/trackback/id/tr22927736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása