Oh Jeah!

Azok A Pasik

Pasikról mindent - szigorúan csak nőknek

Tetszik? Klikk a Like-ra

2010.11.11. 22:51 A_Pasi

Egy köszönő levél

Kaptam egy köszönő levelet, ami jól esett :) sikerült egy lánynak megoldani egy problémáját.

 

Szóval örülök, h írtam neked, kielemeztük a múltat, megvan, h mit
fogok tenni a jövőben :) És ezzel, h el fogok mindent rendezni, mintha
már nem is agyalnék annyit rajta, végülis kitaláltam mi volt, mit
fogok tenni. Köszi mindent. Másoknak is beszéltem erről, de a lányok
csak meghallgatni tudtak, tanácsot adni nem, vagy pedig ahányan
voltak, annyi félét mondtak. Nem tudtam, melyiket kéne megfogadnom, de
mostmár megvan a saját véleményem. Fiúkat annyira nem kérdeztem, de
nekik meg általában csak a fő történéseket mondtam el, és ők azzal le
is rendezték, h ezt sosem fogjuk megtudni.

 

Nóri

 ha gondod van, és szeretnéd megosztani velem írj ide: azokapasik@gmail.com

Szólj hozzá!

Címkék: és nők ismerkedés csajok megoldás probléma pasik csajszik pasizás köszönölevél bepasizás


A bejegyzés trackback címe:

https://apasik.blog.hu/api/trackback/id/tr712561349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása